GÖD - Gewerkschaft Berufsschule - GÖD Bundesleitung Gewerkschaft Berufsschule

OVERVIEW

The web site goed-berufsschule.at presently has a traffic ranking of zero (the smaller the more traffic). We have traversed eight pages inside the web page goed-berufsschule.at and found four websites interfacing with goed-berufsschule.at.

GOED-BERUFSSCHULE.AT TRAFFIC

The web site goed-berufsschule.at is seeing diverging amounts of traffic for the whole of the year.
Traffic for goed-berufsschule.at

Traffic ranking (by month) for goed-berufsschule.at

Traffic ranking by day of the week for goed-berufsschule.at

Zentralausschuss za-berufsschule.at

Erweiterter Zentralausschuss der Berufsschulen in OÖ. Rainer Hacker, Barbara Hunger-Kirchberger, Eveline Berger, Franz Winter, Stefan Hutter, Judith Blaimschein, Gerline Danner. Christine Angleitner, Johann Berger, Veronika Holter, Josef Leeb, Friedrich Platzer. Karl Kammerer, Judith Roth, Andreas Mascher, Erika Merta.

WHAT DOES GOED-BERUFSSCHULE.AT LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of goed-berufsschule.at Mobile Screenshot of goed-berufsschule.at Tablet Screenshot of goed-berufsschule.at

GOED-BERUFSSCHULE.AT SERVER

Our crawlers caught that a lone page on goed-berufsschule.at took one thousand six hundred and eight milliseconds to stream. Our web crawlers identified a SSL certificate, so therefore I consider goed-berufsschule.at secure.
185.60.251.251

WEBSITE ICON

We revealed that this domain is operating the nginx operating system.

GÖD - Gewerkschaft Berufsschule - GÖD Bundesleitung Gewerkschaft Berufsschule

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The web site had the following on the site, "Österreichischer Gewerkschaftsbund GÖD Bundesleitung 12 - Gewerkschaft Berufsschule." I noticed that the web page said " Goldenes Verdienstzeichen des Landes OÖ für Judith Roth." They also said " Wir gratulieren unserer GÖD-Bundesvorsitzenden und ZA-Vorsitzenden Judith Roth zu dieser hohen Auszeichnung sehr herzlich! Gehaltserhöhung ab 1. 1210 RS4 Gehaltserhöhung 2018 Beilage. GÖD Bundesleitung Gewerkschaft Berufsschule Schenkenstraße 45."

ANALYZE SIMILAR WEB PAGES

WERKEN AAN EEN POSITIEF GROEPSKLIMAAT - Geke Versprille

Werken aan een positief groepsklimaat. Aandacht voor de verschillende fasen van het groepsvormingsproces. PRIMA sluit naadloos aan bij De Groep Centraal.

Die GÖD Hotels GÖD Hotels

Ein Service der Gewerkschaft Öffentlicher Dienst. Die GÖD Hotels bieten Ihnen Erholung auf höchstem Niveau, zu vernünftigen Preisen, in den attraktivsten Regionen Österreichs. Die Kitzbüheler Alpen warten auf Sie. Kirchberg bietet Ihnen auch im Sommer eine atemberaubende Landschaft. Für Ihre Wanderungen und mit den zahlreichen Möglichkeiten der Freizeitgestaltung garantieren wir Ihnen ein besonderes Urlaubserlebnis.

Online-Service der Gewerkschaft Öffentlicher Dienst Kärnten

LL 11 - Höhere Schule. LL 14 - Lehrer an BHS. LL 17 - Post u.